  • 1. Data: 2008-07-11 17:43:55
    Temat: vat kwartalnie
    Od: "WHYSKY" <a...@w...pl>

    Taki przyklad Jestem platnikiem vat (rozliczam sie kwartalnie) Czy mam
    prawo do odliczenia vatu z faktury wystawionej w lutym a zaksiegowanej w
    kwietniu ?

    pozdrawiam W

  • 2. Data: 2008-07-11 18:11:38
    Temat: Re: vat kwartalnie
    Od: r...@o...pl

    On 11 Lip, 19:43, "WHYSKY" <a...@w...pl> wrote:
    > Taki przyklad Jestem platnikiem vat (rozliczam sie kwartalnie) Czy mam
    > prawo do odliczenia vatu z faktury wystawionej w lutym a zaksiegowanej w
    > kwietniu ?

    Za co to faktura? Dla wiekszosci faktur odliczyc mozesz w okresie
    otrzymania lub nastepnym. Dla faktur "medialnych" w okresie na ktory
    przypada ostateczna data platnosci (i chyba tez w okresie nastepnym,
    ale pewny nie jestem). Ale chyba sa tez jakies nieliczne wyjatki, nie
    chce mi sie grzebac w ustawie.

  • 3. Data: 2008-07-11 19:14:25
    Od: "WHYSKY" <a...@w...pl>

> [...]
    > przypada ostateczna data platnosci (i chyba tez w okresie nastepnym,
    > ale pewny nie jestem). Ale chyba sa tez jakies nieliczne wyjatki, nie

    To jest faktura na materialy budowlane. Czy przez okres rozumiemy kwartal
    czy miesiac ?

  • 4. Data: 2008-07-11 19:51:38
    Od: r...@o...pl

  • 5. Data: 2008-07-11 20:00:11
    Od: "WHYSKY" <a...@w...pl>

    > A napisales ze jak sie rozliczasz :) ?

    Oki Oki Pierwszy raz sie tak rozliczam :))
    Wole dmuchac na zimne, nie chce miec problemow ze skarbowka .