  • 1. Data: 2007-09-11 11:15:59
    Temat: vat w unii
    Od: "strzeli" <i...@n...pl>

    WItam mam nastepujacy problem:

    Uczestnicze w programie partnerskim firmy, ktora ma siedzibe na
    gibraltarze...
    PP polega na reklamowaniu uslug tej firmy w zamian za prowizje procentowa w
    zyskach tej firmy, klientow ktorzy zapisali sie dzieki mnie.
    W zwiazku z tym pytanie: Jezeli reklamy umieszczam na Polskich stronach
    obowiazuje mnie VAT czy tez nie? Jak wszyscy dobrze wiemy VAT na uslugi
    internetowe w uni wynosi 0%.

    Fakture bede wystawial ja - jako przedstawiciel polskiej firmy i bede ja
    wystawial do firmy ktora ma swoja siedzibe na giblartarze... A zatem 22 czy
    0% ? Oto jest pytanie.

    Pozdrawiam i z niecierpliwoscia czekam na odpowiedzi.

    z poważaniem
    Łukasz