  • 1. Data: 2003-01-22 23:20:40
    Temat: VAT na uslugi artystyczne
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Witam.

    Prowadze dzialalnosc gosp. polegajaca na pracach
    projektowych w zakresie budownictwa (KPiR, Vat-owiec).

    Wykonalem ostatnio dla odmiany witryne sklepowa (dekoracje itp.)
    i zarowno ja,jak i wlasciciel sklepu chcemy sie
    rzetelnie rozliczyc ze soba i fiskusem.
    Dodam, ze "uslugi artystyczne" mam wpisane przy rejestracji DG.

    1. Jaka stawka VAT sa opodatkowane tego typu prace ???
    2. Czy grudniowe faktury na materialy potrzebne do wykonania ekspozycji
    moge sobie odliczyc w styczniu, gdy faktura bedzie wystawiona przeze
    mnie np. w lutym ???

    Dzieki za pomoc
    GreG

  • 2. Data: 2003-01-23 15:33:17
    Temat: Re: VAT na uslugi artystyczne
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Jan 2003, GreG wrote:
    [...]
    >+ 2. Czy grudniowe faktury na materialy potrzebne do wykonania ekspozycji
    >+ moge sobie odliczyc w styczniu, gdy faktura bedzie wystawiona przeze
    >+ mnie np. w lutym ???

    ...pod warunkiem, że w styczniu masz jakiś "oVATowany" przychód !
    Jeśli nie - to znajdą zastosowanie rubryczki VAT-7 o które
    Latet ostatnio pytał :)

    pzdr, Gotfryd