  • 1. Data: 2005-01-31 14:23:47
    Temat: wycena (umowa KS) a US
    Od: "kristof" <k...@w...pl>

    witam

    czy wycena do ubezpieczenia nieruchomosci (domu), moze byc podstawa do
    wpisania kwoty (wartosci) nieruchomosci na umowie kupna - sprz. ?

    pzdr
    krzysiek

  • 2. Data: 2005-01-31 15:05:47
    Temat: Re: wycena (umowa KS) a US
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "kristof" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > czy wycena do ubezpieczenia nieruchomosci (domu), moze byc podstawa do
    > wpisania kwoty (wartosci) nieruchomosci na umowie kupna - sprz. ?

    w umowie notarialnej wpisujesz wartość jaką chcesz, nie jest potrzebna do tego żadna
    wycena, inna sprawa to kwestia średniej wartości rynkowej i podatku PCC

  • 3. Data: 2005-02-01 07:25:52
    Od: "kristof" <k...@w...pl>

    > w umowie notarialnej wpisujesz wartość jaką chcesz, nie jest potrzebna do
    > tego żadna wycena, inna sprawa to kwestia średniej wartości rynkowej i
    > podatku PCC

    no i wlasnie mi o to chodzilo... jakie jest prawdopodobienstwo pokrycia sie
    wyceny do ubezpieczenia z wartosciami tkz srednimi, ktore wynikaja z tabel
    US.
    innymi slowy czy US uzna taka kwote bez zbednego czepiania sie?

    pozdrawiam
    krzysiek

  • 4. Data: 2005-02-01 15:10:58
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

> [...]
    > US.
    > innymi slowy czy US uzna taka kwote bez zbednego czepiania sie?

    prawdopodobieństwo jakieś tam jest, zresztą w czym problem jeżeli chodzi o
    zorientowanie się jakie są średnie ceny rynkowe, wystarczy kupić jakąś
    literaturę/praśę i popatrzyć po ile mieszkania, jeżeli nie będzie to za bardzo
    odbiegać od twojej wartości będzie ok