  • 1. Data: 2005-10-01 02:53:14
    Temat: wycofanie wkladu lokatorskiego - tylko nie mowcie, ze tez jakis podatek ;)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    W ramach dalszych medytacji nad kwestią "lokatorskie won -> witaj domku"
    rozważam jeszcze jedną opcję - zwyczajne 'opuszczenie' spółdzielni i
    wycofanie wkładu lokatorskiego.

    OK, tracę wtedy 15% wartości rynkowej mieszkania (bo dają 50% zniżki)
    ale (chyba?) oszczędzam na czasie i fatydze.

    Pytanie tylko, czy ten sfiksowany fiskus nie przywali mi jakiegoś
    podatku. Dla uproszczenia dodam, że to lokatorskie 'posiadam' już ponad
    5 lat.

    Pytania dodatkowe - jeśli ktoś to przerabiał: jak w Waszych
    spółdzielniach to wygląda (tzn. jak szybko dają kasę i jak szybko trzeba
    się wyprowadzić - dla mnie idealne byłoby "od ręki" i "w ciągu
    miesiąca", ale wiadomo, że biednemu wiatr zawsze w oczy).

    Próbowałem dziś wypytać swoją spółdzielnię, ale jak się okazało w piatki
    mają fajrant już o 14-tej i się 5 minut spóźniłem...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)