  • 11. Data: 2005-03-11 09:58:52
    Temat: OT: wykroczenie drogowe i sad grocki?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 8 Mar 2005, witek wrote:

    > + polishme wrote:
    > + > Chcialem uniknac wypadku, wyprzedzilem na podwojnej ciaglej
    [...]
    > + A jakie to zdarzenie spowodowało niebezpieczeństwo wypadku?

    O.
    I to jest dobre pytanie prokuratorskie: albo jest inny winny który
    spowodował konieczność przejechania podwójnej ciągłej albo to
    jednak oskarżony zaczął...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 12. Data: 2005-03-14 09:16:07
    Temat: Re: wykroczenie drogowe i sad grocki?
    Od: "Bozoo" <...@...com>

    > Ciekawi mnie natomiast, czy policjantowi ktory dokonal kontroli nie groza
    > zadne konsekwencje poniewaz to co zrobil, moim zdaniem bylo naduzyciem
    > posiadanej funkcji i wladztwa .

    Również ciekawi mnie jakie szanse ma "szary" obywatel.
    Dostaliśmy kiedyś z kolegami po d... za "przejście na czerwonym"
    kiedy ewidentnie paliło sie zielone!! na 120%!! Podjechało 5 panów
    suką i powiedziało że przeszliśmy na czerwonym i mandat. Jak się
    kłóciłem to mnie wziął jeden na bok i powiedział, że jak nie przyjmiemy
    mandatów to oni skierują sprawę do "grockiego" (dobrze) i powiedział,
    że nie mamy szans bo są tylko nasze słowa przeciwko ich - a oni są Panowie
    jedyni wiarygodni i uczciwi. Słowem - byliśmy bez szans.
    Dopiero na drugi dzień zauważyłem, że z pozycji skąd psy zajechały, za nic
    nie
    mogli widzieć co było na sygnalizatorze. Zonk :(