  • 1. Data: 2007-06-12 13:09:39
    Temat: wynagrodzenie normalne
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Witam!
    1. Czy dodatek wyrownaczy nalezy dodac do wynagrodzenia normalnego przed
    wyliczeniem dodatku za prace w godzinach nadliczbowych?
    2. Czy jezeli pracownik otrzymal w zamian za godziny nadliczbowe wolne
    innego dnia to czy procz faktu ze wowczas dodatek za prace w godzinach
    nadliczbowych nie przysluguje to czy wynagrodzenie za prace w godzinach
    nadliczbowych takze nie?

    P.

    --
    KONIECZNEJ!! <<
    Prawo ma byc dla zwykłych ludzi, nie dla liberałów chcących chronic
    przestepców!
    http://www.zbigniewziobro.org/content/view/19/30/

  • 2. Data: 2007-06-12 13:12:57
    Temat: Re: wynagrodzenie normalne
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):
> [...]
    > innego dnia to czy procz faktu ze wowczas dodatek za prace w godzinach
    > nadliczbowych nie przysluguje to czy wynagrodzenie za prace w godzinach

    3. Czy do wynagrodzenia wynikajacego z osobistego zaszeregowania ten
    dodatek wyrowanzcy nalezy dodac czy nie? (wiem ze ono obejmuje
    wynagrodzenie zasadnicze + dodatek funkcyjny).

    4. Jezeli dodatku wyrownawczego nie dodaje do wynagrodzenia normalnego
    ani wynagrodzenia wynikajac (..) zaszeregowania to czy dopiero po
    wyliczeniu nadgodzin, i zsumowania tego z pozostalymi skladnikami
    wynagrodzenia, wyliczam ten dodatek(wyrownawczy) ?

    P.

  • 3. Data: 2007-06-12 13:26:34
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

> [...]
    > wyliczeniu nadgodzin, i zsumowania tego z pozostalymi skladnikami
    > wynagrodzenia, wyliczam ten dodatek(wyrownawczy) ?

    5. (ostatnie :-) )
    Czy wyliczajac stawke godzinowa wynagrodzenia normalnego (w celu
    wyliczenia wynagrodzenia za nadgodziny) biore pod uwage ilosc godzin do
    przepracowania w miesiacu czy ilosc godzin do przepracowania dla danego
    pracownika, tzn ze gdy w miesiacu mamy 176 godzin a pracownik
    zatrudniony jest na 1/2 etatu to biore pod uwage 176 * (1/2) = 88
    (zaokraglam do pelnej godziny w razie np 1/3 etatu ?) godzin czyli w
    przypadku nomralnego wynagrodzenia w wysokosci 1300 zl, przy 1/2 etacie,
    8 godzinach nadliczbowych,
    1300 : 88 = 14,77 (po zaokragleniu) * 8 = 118,16 zl wynagrodzeni
    normalnego za prace w godzinach nadliczbowych ?

    P.