  • 1. Data: 2002-04-28 22:07:46
    Temat: wyslanie PITa czy tez 2x PIT w jednym poleconym ?
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam do wysłania PITów parę ... rodzinka. Dlatego pytanie czy muszę to wszystko
    wysyłać osobno czy też - skoro na mnie oszczędzają - też oszczędzić i wysłać w
    jednym poleconym, oczywiście adresując, że od paru osób w potwierdzeniu ?
    Z góry dzięki
    Pozdrawiam
    BB

  • 2. Data: 2002-04-28 22:39:36
    Temat: Re: wyslanie PITa czy tez 2x PIT w jednym poleconym ?
    Od: "mm01" <m...@p...fm>

    możesz wszystko razem, tylko jak w US zgine pit to ci wlepia kare, bo
    potwierdzenie bedzedie tylko na nadawce

  • 3. Data: 2002-04-28 23:01:32
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > możesz wszystko razem, tylko jak w US zgine pit to ci wlepia kare, bo
    > potwierdzenie bedzedie tylko na nadawce
    Dzięki :)
    wobec tego ze szczególną starannością wpiszę wszystkich nadawców na kwitek.
    Pozdr.
    BB

  • 4. Data: 2002-04-29 05:06:36
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

> [...]
    oszczędzić i wysłać w
    > jednym poleconym, oczywiście adresując, że od paru osób w

    Czy w tym roku juz nie mozna wysylac pitow bez oplat pocztowych
    jak dotychczas?
    WSm

  • 5. Data: 2002-04-29 08:55:04
    Temat: Re[2]: wyslanie PITa czy tez 2x PIT w jednym poleconym ?
    Od: k...@t...pl (KaMeL)

    Witaj WSm,

    W Twoim liście datowanym 29 kwietnia 2002 (07:06:36) można przeczytać:

    W> Czy w tym roku juz nie mozna wysylac pitow bez oplat pocztowych
    W> jak dotychczas?
    W> WSm

    Niestety nie. Trzeba było Pocztę Polską ratować. policzcie sobie ile
    to kasy.
    Przyjmnijmy, że w Polsce będzie 10 mln pitów, z tego połowa pocztą...
    5 mln x 3 zł = 15 mln zł, niezły zastrzyk kasy...

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl

  • 6. Data: 2002-05-06 16:21:52
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "KaMeL" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witaj WSm,
    >
    > W Twoim liście datowanym 29 kwietnia 2002 (07:06:36) można przeczytać:

    > Niestety nie. Trzeba było Pocztę Polską ratować. policzcie sobie ile
    > to kasy.

    W kwestii tegorocznych PIT-ów to już musztarda po obiedzie, ale może
    na przyszłość się przyda: o ile nie próbowałem sam, o tyle ludzie
    zaprawieni w boju twierdzą, że na pocztę można przynieść otwartą kopertę
    z wypisaną (bodaj na kopercie) zawartością (np. PIT-XX Jan Kowalski,
    PIT-YY Janina Nowak itd), pokazać urzędniczce, że wewnątrz jest to co na
    niej wypisane i otrzymać jej urzędowe potwierdzenie tego faktu. Na
    sytuację z zadanego pytania (i oszczędzenie na przesyłkach) jak znalazł.
    Dociekliwi niech szukają w regulaminach Poczty Polskiej:
    www.poczta-polska.pl

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl