  • 1. Data: 2005-02-11 17:41:05
    Temat: zajęcia sportowe dla pracowników a KUP
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    Witam!
    Spółka z o.o. nie prowadząca ZFŚS wynajmuje dla swoich pracowników w szkole
    salę gimnastyczną na zajęcia sportowe.
    Czy istnieje możliwość odliczenia VAT i zaliczenia tego wydatku w KUP?

    Z drugiej strony wydaje mi się, że nie będzie to stanowić podstawy
    opodatkowania dla pracowników jako świadczenia nie z ZFŚS ze względu na brak
    możliwości przyporządkowania poszczególnym pracownikom tego wydatku (udział
    w zajęciach nie jest obowiązkowy). Czy moje zdanie jest prawidłowe??

    pozdrawiam
    Magdi

  • 2. Data: 2005-02-11 18:24:35
    Temat: Re: zajęcia sportowe dla pracowników a KUP
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Magdalena
    <m...@n...autograf.pl> wystukał[a]:
> [...]
    > na brak możliwości przyporządkowania poszczególnym pracownikom tego
    > wydatku (udział w zajęciach nie jest obowiązkowy). Czy moje zdanie

    Nie wiem czy jest prawidłowe, ale kiedyś czytałam wyjaśnienia odnośnie
    zogranizowanej imprezy dla pracowników (chyba w poradnikach Gofinu). Wg
    nich można było to zaliczyć w koszty, gdyż stanowi to koszty ogólne,
    integracja pracowników, lepsza motywacja do pracy, wydajność. Tam też
    było, że z tego tytułu nie będzie 'przychodu' po stronie pracowników.
    Więc angalogicznie zajęcia sportowe też można by pod to podciągnąć.
    Ale może ktoś jeszcze się wypowie.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2005-02-12 00:03:13
    Od: "Aleksndra J." <c...@p...onet.pl>

    Po to jest Fundusz zeby było fajnie, a jak nie ma F. to nie ma fajnie bo
    moze byc nie fajnie!!

    Ot co!!

    Aleksandra (ustawotwórczyniwpewnymokresieczasu) J.