  • Data: 2005-04-28 10:26:47
    Temat: zakup dzialki - odliczenie
    Od: "mosciak" <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    w 2004 r kupilem dzialke budowlana. czesc kasy mialem "uciulane" czesc
    dolozyli mi rodzice. oczywiscie zakup z aktem notarialnym etc. odprowadzolem
    za to nalezny podatek.
    teraz pytanie czy moge sobie to odliczyc na pit-d czy nie. wartosc dzialki
    to jakies 18,5K zl. czyli mialbym pare groszy oszczedzone, ale nie bardzo
    wiem czy US nie czepi mi sie o brak "formalnej" darowizny itd. ostatecznie
    chyba nie powinien bo pzrez 28 lat zycia mozna naskladac sobie 18 ty zl :D
    klopot dodatkowy to brak podatku do zwrotu w tym roku - nie przekroczylem
    progu akurat...
    co radzicie? da sie to odliczyc?

    mosciak