  • 11. Data: 2007-12-03 09:49:47
    Temat: Re: zaległości w składkach ZUS
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    t...@o...pl wrote:

    > Chodzi o taką umowę: http://www.miasik.net/articles/umowa.html ?

    Ale ja nie twierdze, że pomysł na "umowę pkoleniową" jest dobry.
    Tyle tylko, że tak to mniej więcej funkcjonowało od zawsze - dzieci
    utrzymywały swoich już "nieprodukcyjnych" rodziców. O ile Ci oczywiście
    dożyli wieku nieprodukcyjności.

    > [...]
    > A ustawy o zus i o emeryturach mają kilka takich pułapek dla frajerów.

    Ci to zawsze mają "pod górkę"

    > [...]
    > Wiem że to nierealna utopia, chcę tylko zwrócić uwagę, że to że ZUS ma
    > "własną" ustawę i jest państwowy,
    > nie oznacza że obowiązują w obszarze jego działania jakieś inne zasady
    > moralne. Przecież w chwili obecnej
    > ZUS jest skonstruowany na zasadzie systemu argentyńskiego, za uprawianie
    > którego inni płacą grzywny,
    > jeśli nie czeka ich odsiadka.

    Oj przestań!

    Według mnie o ile w relacjach B2B i B2C występują jeszcze jakieś normy
    etyczne, to w relacjach B2G chodzi już raczej wyłącznie o to, kto kogo
    wcześniej wydy^&

    > No i dalej się upieram, że wyraźnie mi napisali na karteluszcze że z
    > uzbieranych 350 tysiaków dostanę 2 koła.
    > Więc co - piszą to dla checy?

    Moja Żona mówi w takich przypadkach "Stary a ...." ;-)

    Pozdrawiam

    Piotrek

    PS.
    Jeśli skróty B2* są zbyt hermetyczne to wyjaśnienie niżej:
    B2B - business to business
    B2C - business to client
    B2G - business to goverment

  • 12. Data: 2007-12-03 09:56:15
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 03-12-2007 o 10:49:47 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

> [...]
    > Tyle tylko, że tak to mniej więcej funkcjonowało od zawsze - dzieci
    > utrzymywały swoich już "nieprodukcyjnych" rodziców. O ile Ci oczywiście

    Jasne, tylko po co do tego pośrednicy pobierający prowizję(pytanie
    retoryczne, bo wiadomo po co)

    > Moja Żona mówi w takich przypadkach "Stary a ...." ;-)

    Co w miejsce kropek i kogo się tyczy :) ?

    pozdr

  • 13. Data: 2007-12-03 09:59:54
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    t...@o...pl wrote:

    > Co w miejsce kropek i kogo się tyczy :) ?

    Stary a .... nie do końca mądry ;-)

    A tyczy się zapewne wszystkich tych, co to zbyt wielką wiarę przykładają
    do słowa pisanego :-)

    Piotrek