  • 1. Data: 2004-12-30 09:20:12
    Temat: zasiłek chorobowy
    Od: "Kazik" <a...@w...pl>

    Witam Państwa
    Mam pytanie: w pracy wykorzystałem zasiłek chorobowy 6 + 3 miesiace
    czyli 270 dni , obecnie od 15 dni przebywam na zasiłku opiekuńczym na
    dziecko .
    teraz złamałem ręke i jestem w szpitalu ,
    czy należy mi się zasiłek chorobowy ?
    czy w ogóle brać zwolnienie ze szpitala ?
    co z tym zrobić ?
    proszę o pomoc

    kazik

  • 2. Data: 2004-12-30 12:30:10
    Temat: Re: zasiłek chorobowy
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    "Kazik" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > teraz złamałem ręke i jestem w szpitalu ,
    > czy należy mi się zasiłek chorobowy ?
    > czy w ogóle brać zwolnienie ze szpitala ?

    Co to ma wspólnego z podatkami?
    NTG - właściwsza byłaby pl.praca.dyskusje

    T.

  • 3. Data: 2004-12-30 12:33:22
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > teraz złamałem ręke i jestem w szpitalu ,
    > czy należy mi się zasiłek chorobowy ?
    > czy w ogóle brać zwolnienie ze szpitala ?

    Zasiłek chorobowy z ubezpieczenia wypadkowego przysługuje osobom podlegającym
    ubezpieczeniu wypadkowemu nawet wówczas, gdy nie podlegają one ubezpieczeniu
    chorobowemu.
    pzdr jas

  • 4. Data: 2004-12-30 22:13:08
    Od: "=GOMA=" <k...@w...pl>

    Użytkownik "jas" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    podlegającym
    > ubezpieczeniu wypadkowemu nawet wówczas, gdy nie podlegają one

    a swoją drogą to ty cholerka pechowy facio jesteś

  • 5. Data: 2004-12-30 22:15:28
    Od: "janek" <j...@w...pl>

    > Co to ma wspólnego z podatkami?

    a co ty się z choinki urwałeś ? nie fatyguj się i nie pisz głupot , wyładuj
    się gdzie indziej ze swej troski o czystosc grupy.

  • 6. Data: 2004-12-30 22:17:08
    Od: "janek" <j...@w...pl>

    > a swoją drogą to ty cholerka pechowy facio jesteś
    no i macie drugi mądry

  • 7. Data: 2004-12-30 22:55:21
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Kazik" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    miesiace
    > czyli 270 dni , obecnie od 15 dni przebywam na zasiłku opiekuńczym

    Przez jaki okres między zasiłkiem chorobowym a opiekuńczym pracowałeś
    lub korzystałeś z urlopu wypoczynkowego?

    > teraz złamałem ręke i jestem w szpitalu ,
    > czy należy mi się zasiłek chorobowy ?

    Zapytaj w ZUS, zależy od tego przez jaki okres po zasiłku chorobowym
    pracowałeś.

    > czy w ogóle brać zwolnienie ze szpitala ?

    W przypadku złamania kończyny lekarz nie będzie Cię pytał, czy chcesz
    "brać" zwolnienie, tylko sam je wystawi, jeżeli uzna, że jesteś
    niezdolny do pracy. Zwolnienie lekarskie (nawet bez prawa do zasiłku
    chorobowego) pozwoli pracodawcy na zakwalifikowanie Twojej
    nieobecności w pracy jako usprawiedliwionej.

    wa

  • 8. Data: 2004-12-30 23:00:16
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

> [...]

    podlegającym
    > ubezpieczeniu wypadkowemu nawet wówczas, gdy nie podlegają one

    Wypadek wypadkowi nie jest równy: autor wątku uległ wypadkowi
    prawdopodobnie?? podczas pobierania zasiłku opiekuńczego, a nie w
    czasie pracy.

    wa

  • 9. Data: 2005-01-01 07:19:00
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    "janek" <j...@w...pl> wrote in message

    > a co ty się z choinki urwałeś ? nie fatyguj się i nie pisz głupot ,
    wyładuj
    > się gdzie indziej ze swej troski o czystosc grupy.

    Z tej, pod którą cię ulepili, jasiu.
    T.