  • 1. Data: 2004-12-30 07:23:21
    Temat: pelnomocnictwo, a obecnosc pelnomocnika
    Od: "auto.ok" <a...@g...pl>

    Czy do poswiadczenia notarialnie pelnomocnictwa do zakupienia samochodu i
    zalatwienia wszystkich formalnosci urzedowych zwiazanych z rejestracja
    potrzebna jest obecnosc u notariusza pelnomocnika?
    Jurek

  • 2. Data: 2004-12-30 20:56:12
    Temat: Re: pelnomocnictwo, a obecnosc pelnomocnika
    Od: "Tomek" <t...@p...wp.pl>

    Ja załatwiałem pełnomocnictwo do zakupu nieruchomości i wystarczył tylko
    dowód osobisty pełnomocnika, więc do samochodu chyba może być tak samo.

  • 3. Data: 2005-01-03 12:06:40
    Od: "Wiesiek" <j...@n...pl>

    Wg.mnie nie.notariusz potrzebny jest d sprzedazy nieruchomosci.
    pozdr.
    KJ