  • 1. Data: 2009-04-02 13:14:30
    Temat: zgloszenie nowego konta do US
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    Co minimalnie musze wypelnic w NIP-1 by zglosic nowe konto, czy wystarczy tylko
    NIP na gorze i POla C 2.2 2 (mam juz dwa konta) oraz na koncu podpis, czy
    musze rzezbic calosc ? A moze mozna to zglosic na swojej kartce (Zglaszam
    numer konta blabalbal ?)?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-02 13:43:40
    Temat: Re: zgloszenie nowego konta do US
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-02, wspolna-flaszka.pl <p...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > musze rzezbic calosc ? A moze mozna to zglosic na swojej kartce (Zglaszam

    Masz formularz NIP-1 przed sobą?
    To przeczytaj co jest napisane pod takim dużym nagłówkiem:
    A. CEL I MIEJSCE ZGŁOSZENIA

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl