  • 11. Data: 2007-12-21 19:18:36
    Temat: Re: źle wyliczony podatek kł
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Me(L)Isa wrote:

    > nie, a czy Ty pytasz, czy coś sugerujesz?

    a bo tak mam jakoś wrażenie jakbyś zadawała pytania śpiąc jeszcze.

  • 12. Data: 2007-12-22 09:45:33
    Temat: Re: źle wyliczony podatek
    Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl>

    Użytkownik "witek" <

    > a bo tak mam jakoś wrażenie jakbyś zadawała pytania śpiąc jeszcze.

    a ja mam wrażenie, jakbyś starał się być uszczypliwy i mało miły...(delikatnie
    mówiąc),

    ale mimo tego życzę Ci Zdrowych i Spokojnych Świąt i Takiegoż Nowego Roku,

    jak również
    pozostałym osobom, które odpowiedziały na moje mało logiczne pytania:-)
    jeszcze raz dziękuję.

    M.
    " Należy zdzierać maski nie tylko z ludzi, ale i z rzeczy, i przywracać im właściwe
    oblicze".
    L.A.Seneka

  • 13. Data: 2007-12-22 15:21:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Me(L)Isa wrote:
    > Użytkownik "witek" <

    > a ja mam wrażenie, jakbyś starał się być uszczypliwy i mało miły...(delikatnie
    mówiąc),

    ale po za tym odpowiadam ci konkretnie na wszystkie pytania.