    From: "Profil1" <r...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zmiana samochodu ciężarowego na osobowy
    Date: Sun, 27 Jun 2004 12:28:03 +0200

    Witam
    czy w przypadku zmiany homologacji samochodu ciężarowego na osobowy nie będę
    narażony na zwrot podatku Vat do US, podatku który został kiedyś odliczony.
    Obecnie przepisy zezwalają na zakup i eksploatację samochodu osobowego w
    firmie, a obecnie kratka ogranicza mi przestrzeń bagażową i chciałbym ją
    usunąć lecz obawiam się interpretacji przepisów prawa podatkowego a
    szczegółnie podatku VAT. Prosze o pomoc, czy mogę dokonać zmiany homologacji
    samochodu ciężarowego na osobowy czy jest to dopuszczalne pod względem
    przepisów podatkowych nadmieniam iż samochód został zakupiony we wrześniu
    1999 roku
    Pozdrawiam Ryszard