  • 1. Data: 2003-02-09 10:17:59
    Temat: znow faktura
    Od: "Ula" <g...@r...rz.pl>

    Witajcie,

    Pytanie jest nastepujace:
    Jesli widze ze faktura zakupowa jest wystawiona nie calkiem poprawnie (np.
    zla stawka vat lub zle (za maly lub za duzy) obliczony podatek) to mam nie
    odliczac od niej vatu? Czy odliczyc w nadziei ze kontrahent sie zorientuje i
    wystawi f-re korygujaca??

    Ula

  • 2. Data: 2003-02-09 10:58:07
    Temat: Re: znow faktura
    Od: "Kartka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Ula" <g...@r...rz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odliczac od niej vatu? Czy odliczyc w nadziei ze kontrahent sie zorientuje

    A to czemu nie poprosić sprzedawcy o poprawienie?

  • 3. Data: 2003-02-09 13:43:28
    Od: "Ula" <o...@g...pl>

    Użytkownik "Kartka" <s...@g...pl> napisał
    > A to czemu nie poprosić sprzedawcy o poprawienie?

    To by bylo za proste... :))

    Ja nie jestem nabywca, tylko to ksieguje :)

    U.

  • 4. Data: 2003-02-10 10:54:05
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Ula" <o...@g...pl> wrote in message news:b25lu0$t7h$1@news.rsk.pl...

    > Użytkownik "Kartka" <s...@g...pl> napisał
    > >
    > To by bylo za proste... :))
    >
    > Ja nie jestem nabywca, tylko to ksieguje :)
    >
    > U.

    No to zwrocic sie do nabywcy.....

    Boguslaw