  • 11. Data: 2005-05-31 16:14:29
    Temat: Re: zona+maz na zlecenie lub o dzieło?
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    news:d7i2f7$8ot$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Mogę prosić link do tej nowelizacji?

    Czego nowelizacji?

  • 12. Data: 2005-05-31 16:24:53
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Cavallino wrote:

    > Czego nowelizacji?

    Tego, że ZUS osoby współpracującej
    w koszty działalności nie wchodzi.
    Przeczytałem cały wątek ponownie
    i tak odebrałem Twoją wypowiedź.

  • 13. Data: 2005-05-31 19:13:30
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Tego, że ZUS osoby współpracującej
    > w koszty działalności nie wchodzi.
    > Przeczytałem cały wątek ponownie
    > i tak odebrałem Twoją wypowiedź.

    No to źle odebrałeś, bez kontekstu na który odpowiadałem, choć może
    powinienem wyraźniej niż tylko przecinkiem rozdzielić obie części zdania.
    W koszty nie wchodzi oczywiście samo wynagrodzenie.