    From: z...@a...pl (Zerg)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zus zaleglosc
    Date: Thu, 10 Mar 2005 20:21:41 +0100
    Sender: u...@o...pl@c28-200.icpnet.pl

    Czesc!

    DG/KPIR/VAT i ZUS standard.

    Mialem 4 miesieczna przerwe w placeniu zusu.
    Oplacane bylo wtedy tylko zdrowotne.

    Zlozylem deklaracje zgodnie z ktora oswiadczalem,ze
    wyrejestrowuje sie ze spolecznych i jedynie oplacam zdrowotne. Myslalem,
    ze myslalem,ze jestem na umowie-zleceniu, ktorej nie bylo dzieku
    "uprzejmosci pracodawcy". Teraz oczywiscie wrocilem do zus, znow
    oplacam wszystko jak nalezy, zarejestrowany jak nalezy. Tylko,ze nie za
    bardzo wiem, jak teraz ta zaleglosc uregulowac....

    Chcialbym to uregulowac, zeby:
    a/ nie dowiedziec sie kiedys ze mam do zaplacenia zilion zlotych w
    odestkach i karach
    b/ uzyskac od ZUSu zaswiadczenie, o braku zaleglosci.

    Prosze o rade, jak to ugryzc...

    Pozdrawiam
    Zerg