  • 1. Data: 2004-01-23 08:17:39
    Temat: odliczanie dojazdów do pracy pksem
    Od: "Jacek Ł." <j...@a...edu.pl>

    Jak w temacie, nigdzie nie mogę znaleźć jaki załącznik i w jaki sposób go
    wypełnić, odliczając bilety miesięczne PKS'u na dojazd do pracy.
    Jeśli ktoś zna niech poda link, będę wdzięczny.

    Jacek Ł.

  • 2. Data: 2004-01-23 14:37:12
    Temat: Re: odliczanie dojazdów do pracy pksem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Jan 2004, Jacek Ł. wrote:

    >+ Jak w temacie, nigdzie nie mogę znaleźć jaki załącznik i w jaki sposób go
    >+ wypełnić, odliczając bilety miesięczne PKS'u na dojazd do pracy.

    Myślę że to ten sam "załącznik", co w przypadku odliczania np.
    zakupów remontowych. Nie ma wzoru, najczęściej stosowany jest
    model o nazwie "szuflada" :), modne również są odmiany wzięte
    ze świata polityki - np. "teczka".

    Musisz sobie policzyć "na boku" i później trzymać przez "przepisowy"
    okres czasu (do końca grudnia od 5 lat od złożenia) i w razie pytania
    /wezwania z US umieć pokazać: "o, tu" !
    BTW: rozumiem że chodzi o uznanie "kosztów dojazdu do pracy *w wysokości
    wyższej* niż ustawowy ryczałt" ?
    Żeby nie wyszło że pracodawca raz ci odliczył "koszty", ty je ujmiesz
    i odliczysz drugi raz bilety :]

    pozdrowienia, Gotfryd