  • 1. Data: 2005-03-07 10:14:35
    Temat: czy osoba na zasiłku może dorabiać
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Czy osoba zarejestrowana w Urzędzie pracy jako bezrobotna moe pracować na
    zlecenie, dorywczo, jeśli tak to do jakiej kwoty może zarobić w miesiącu,
    aby nie zabrali zasiłek ?
    Jesli sama znajdzie pracę na etat to musi to od razu zgłosić i wyrejestrować
    się.
    A jeśli coś nie wyjdzie z tą nową praca to czy może spowrotem iść na zasiłek
    ?
    TH

  • 2. Data: 2005-03-07 11:22:47
    Temat: Re: czy osoba na zasiłku może dorabiać
    Od: "pifpaf" <p...@i...pl>

    sie chyba podpisuje oswiadczenie ze sie nie uzyskuje przychodow. jak sie
    chce uzyskac to sie trzeba wyrejestrowac, a pozniej znow zarejestrowac.

    nie wiem jak to jest z kontynuacja otrzymywania zasilku