  • 1. Data: 2004-07-24 19:24:42
    Temat: Dowcip ;-)
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W knajpie wczoraj słyszałem ;)

    W dużym lotku jest kumulacja - 2 miliony. TVP postanowiła zrobić
    reportaż. Idą z kamerą pod kolekturę. Podjeżdża facet Trabantem:
    - Dzień dobry, co pan zrobi z tymi dwoma milionami, jeśli pan wygra?
    - Hmmm, kupię Poloneza, a resztę dam do banku.

    Za chwilę podjeżdża facet Polonezem:
    - Co pan zrobi z tymi dwoma milionami?
    - Kupię sobie Mercedesa, a resztę wsadzę do banku!

    Po chwili zjawia się koleś ładnym Mercedesem 'eską'.
    - Dzień dobry, co pan zrobi z tymi dwoma milionami, jeśli pan wygra?
    - Zapłacę ZUS, VAT i CIT.
    - A co z resztą?
    - No cóż, reszta będzie musiała poczekać.

    ;-)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 2. Data: 2004-07-25 15:51:08
    Temat: Re: Dowcip ;-)
    Od: "ellll" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
> [...]
    > - Zapłacę ZUS, VAT i CIT.
    > - A co z resztą?
    > - No cóż, reszta będzie musiała poczekać.

    dowcip extra, ale u mojego byłego pryncypała pryncypia inne:
    1.VAT , 2. PIT , a reszta moe poczekać
    elll

  • 3. Data: 2004-07-25 20:20:48
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

    Wraca zmęczony grabarz do domu, ledwie żywy, pada z nóg. Żona go pyta:
    - Co ci, Stefciu, ile miałeś dzisiaj pogrzebów?
    - Jeden, ale chowaliśmy naczelnika urzędu skarbowego.
    - No i co z tego?
    - No niby nic, ale jak go tylko zakopaliśmy, to zerwały się takie brawa, że
    musieliśmy bisować potem siedem razy.