  • Data: 2002-02-28 21:54:30
    Temat: OT: zdrowotne a wpis do ewidencji
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 28 Feb 2002, Jacek Chyczewski wrote:
    [...]
    >+ > cytowałeś cały mój post *pod spodem* ?? Jak tak patrzę to nie mogę
    >+ > dojść czy chciałeś popolemizować i z którym zdaniem...
    >+
    >+ No ładnie,też jesteś dobry.Nie zauważyłeś jaki ogon za sobą
    >+ ciągnąłeś? -:)))

    Jak coś ciągnę to NIE ogon :] ! [1]
    Czepiałem się tego, że wkleiłeś cały post (mój) NA KOŃCU,
    no i nie wiem czy:
    - innymi słowami napisałeś "zgadzam się"
    - chciałeś napisać "nie zgadzam się" (ale nie wiem z czym !)

    >+ Skąd masz takie rewelacje? Kto tak fajnie interpretuje ustawę?

    Moment, w którym miejscu ??

    Pozdrowienia, Gotfryd
    [1] zostawiam to co uważam że trzeba koniecznie, choć czasem
    "tego" jest dużo i *pod* tym piszę co myślę...
    -:)