  • 11. Data: 2024-03-10 22:29:31
    Temat: Re: Przetwarzanie danych
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Mar 2024 19:20:29 +0100, cef napisał(a):

    > U mnie nie trwa to kilka sekund - nigdy nie mam dostępnego UPO po kilku
    > sekundach.
    > A jak jeszcze ktoś zamelduje, że ma UPO od razu, to wyjdę na jakiegoś dupka
    > co zmyśla, bo wszystkim się objawia UPO od razu :-).
    > Chyba zrobię transmisję online na początku kwietnia, ale ciekawi mnie od
    > czego to może zależeć.

    Z ZUS-em nie wiem dokładnie. Rzadko sprawdzam od razu.

    Natomiast dawny VAT a teraz JPK_V7 jeśli jest podpisywany kwotą, to UPO
    jest praktycznie od razu.
    Ja wysyłam najczęściej z podpisem elektronicznym (Szafir), to czeka się co
    najmniej kilkadziesiąt minut.
    Wysyłam wprost a aplikacji, więc nie wiem, jak wygląda sytuacja z podpisem
    zaufanym czy jak to tam dziwnie nazwali - chodzi mi o podpis bez
    urządzenia.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 12. Data: 2024-03-11 21:54:11
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-03-10 o 22:29, Adam pisze:

> [...]
    > jest praktycznie od razu.
    > Ja wysyłam najczęściej z podpisem elektronicznym (Szafir), to czeka się co

    Ja też elektronicznym (cencert)

    > Wysyłam wprost a aplikacji, więc nie wiem, jak wygląda sytuacja z podpisem
    > zaufanym czy jak to tam dziwnie nazwali - chodzi mi o podpis bez
    > urządzenia.

    Ja wysyłam z programu księgowego, może to coś komplikuje?

  • 13. Data: 2024-03-16 11:06:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 11.03.2024 o 21:54, cef pisze:

    > Ja też elektronicznym (cencert)

    No to chyba masz odpowiedź.

    > Ja wysyłam z programu księgowego, może to coś komplikuje?

    To raczej na pewno nie...

    --
    Pete

  • 14. Data: 2024-04-01 12:38:12
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-03-16 o 11:06, Pete pisze:

    > No to chyba masz odpowiedź.

    No i mamy tak, że przygotowane wcześniej dokumenty kilknąłem dzisiaj
    o 11.39 i po prawie godzinie nie ma UPO ani z VAT-UE ani z JPK-VAT7.
    Zmienił się tylko komunikat, że dokument wstępnie przetworzony.

  • 15. Data: 2024-04-01 15:15:12
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-04-01 o 12:38, cef pisze:

    > No i mamy tak, że przygotowane wcześniej dokumenty kilknąłem dzisiaj
    > o 11.39 i po prawie godzinie nie ma UPO ani z VAT-UE ani z JPK-VAT7.
    > Zmienił się tylko komunikat, że dokument wstępnie przetworzony.

    Najbardziej irytujące jest to, że czasem nie mam ochoty siedzieć i czekać
    aż będzie można pobrać i potem normalnie można zapomnieć, że trzeba coś
    tam kliknąć.
    Formalnie jest ostrzeżenie, że dokument z nieodebranym UPO uważany jest
    za niezłożony. Teraz poszedłem sobie na spacer a odebrałem oba UPO ok 15.00

    PS
    Chyba nawet pani ze skarbówki nie będzie się już dziwić, że Ci podatnicy
    w święta
    dokumenty jakieś załatwiają, zwłaszcza jak zwroty są :-)