  • Data: 2020-02-06 06:45:21
    Temat: Re: Bank interpretuje
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "cef" 5e3a600e$0$520$6...@n...neostrada.pl

    >    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5e34be65$1$551$6...@n...neostrada.pl
    >
    >    > "cef" 5e3487ee$0$540$6...@n...neostrada.pl
    >
    >    E>>> Co do zasady -- nie płacimy cudzych podatków i cudzych kar.
    >
    >    cef>> Więc po co bajdurzyłeś, że musisz zgadywać, który US
    >    cef>> ma odebrać przelew jeśli ich jednak nie wykonywałeś?
    >
    >    E> Przelewam mocz i zlecam bankom przelewanie pieniędzy.
    >
    >    E> Drukuję zlecenia przelewów, płatnik stempluje i podpisuje
    >    E> a ja zanoszę takie zlecenie do banku prowadzącego konto
    >    E> płatnikowi/podatnikowi, aby bank przelał szmal z konta
> [...]

    Zauważ, że podstawowym pytaniem było jaki podatek płacisz na rachunek w
    banku wg rejonizacji podatnika/płatnika.w kontekście niby ułatwienia,
    które pojawia się wg Ciebie wraz z mikrorachunkiem.
    Żeby to wyjaśnić potrzebowałeś naprowadzania przez kilkanaście
    postów. To w kwestii zwięzłego pisania. To jest właśnie bajdurzenie.