    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy PPK jest waloryzowane?
    Date: Tue, 31 May 2022 07:44:38 +0200
    <q...@4...com>
    <t71o4o$ai6$1@gioia.aioe.org>
    <8...@4...com>

    W dniu 30.05.2022 o 22:23, r...@k...pl pisze:

    > Zmiana zabezpieczenia to nie kradzież, rozporządzenie wbrew woli to też nie
    > kradzież. Nadal pierdolisz kocopoły bez elementarnej znajomości pojęć.
    >
    > Już pomijam taki szczegół, że kradzież to w ogóle odbywa się wbrew prawu, a nie
    > wbrew woli jakiegoś trolla.

    "... o bycie przestępstwa przywłaszczenia rzeczy decyduje nie tylko samo
    jej zatrzymanie, a nawet używanie wbrew woli właściciela ... " (wyr.
    S.A. w Białymstoku z dnia 29 listopada 2012 r., sygn. akt II AKA 115/12)

    Tak więc zmiana zabezpieczenia jest jak najbardziej w potocznym
    znaczeniu kradzieżą...

    > To, że nie widać w jednych statystykach, ale widać w drugich, to co za ukrycie?
    > Tak, wiem, niektórzy cierpią na teorie spiskowe itp.

    oczywiście, jak ukrywasz się przed Heńkiem w domu Julka, to Julek cię widzi.

    > Idź się doszkol z elementarnych pojęć, a potem wróć dalej zawracać dupę swoim
    > oszołomstwem. Twojej igonoracji dorównuje tylko tupet.

    Zastosuj swoje rady do własnej osoby.
    --
    http://zrzeda.pl