  • Data: 2010-03-25 17:03:26
    Temat: Re: Jak rozliczyc darowizne na budowe od rodzicow ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> szukaj wiadomości tego autora

    > Pozostaje sprawa główna:
    > - jakie były udziały współwłaścicieli (rodziców i Twoje)
    > - jak do nich ma się "wkład" majątkowy w budowę.
    > O ile dobrze rozumiem, chodzi o jakieś *wcześniejsze* pieniądze,
    > dane przez rodziców. Pytanie: "dlaczego z tytułem darowizny
    > i dlaczego faktura nie jest na rodziców, skoro pan twierdzi,
    > że to był *ICH* zakup materiałów na budowę".
    >
    > Chyba *jednak* powinieneś poszukać dobrego doradcy podatkowego...

    Tu nie chodzi o jakies problemy z rodzicami. Chodzi o to, jak mam sie stac w
    100% wlascicielem calosci (dzialki i domu). I rodzice mi w tym "pomoga".
    Tylko zebyt zaraz sie nei okazalo, ze dzialka i "ich kawalek" domu jest tyle
    warty, ze jakas darowizna czy cos bedzie mnie kosztowala dodoatkowo kupe
    kasy (notariusz itp)

    Fantom