    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nowy ład, przejście na ryczałt a składka zdrowotna
    Date: Sun, 06 Feb 2022 09:14:46 +0100

    Hello, WAM.
    On 05.02.2022 23:06 you wrote:

> [...]
    miany-od-2022-r.
    > Nie będzie klonować bo masz wykazać moment nie/przekroczenia progu
    > przychodu do wyższej stawki zdrowotnej. Polecam przejrzeć FAQ by nie
    > snuć domysłów i nie rozpowszechniać kłamstw.

    Ale dlaczego od razu kłamstw?
    Przecież nie twierdziłem, że ZUS sklonuje deklaracje, jedynie
    zastanawiałem się czy nie zostanie po staremu, skoro jest furtka w
    postaci określenia z góry dochodu rocznego. Nie widzę przeciwwskazań,
    żeby to nie mogli tak działać.
    Tym bardziej że są grupy uprzywilejowane w tym względzie, więc się da.

    Ale jak wszystko w tym, tfu, ładzie to też zrobili żeby było ku...
    łatwiej.

    --
    Pete