  • Data: 2022-02-06 20:19:06
    Temat: Re: Nowy ład, przejście na ryczałt a składka zdrowotna
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hello, WAM.
    On 06.02.2022 20:08 you wrote:

    > Daj lepsze źródło, porównamy co tam napisali.

    Nie pisze że są źródła z inną informacją. Pisze o tym, że albo sama
    strona ZUS wprowadzą w błąd. Albo w ogóle brak na niej informacji.

    > Nie zgadnę. Napisz.

    Stara wersja DRA.

    > Dziś wysłałem DRA za 01.2022 bez problemu.

    No ja też.
    Ale mimo informacji, że nowa wersja będzie od 30.1, to dzień później
    wyświetlała się nadal stara wersja.

    > Całkiem możliwe, ale dyskusja jest dziś :) Być może jutro będą inne
    > informacje, np to że wznowili klonowanie (oby).

    No toż opisałem wg stanu wiedzy na tamten czas.
    Nic wtedy nie pisali o wyłączeniu klonowania.

    > Ctrl+F działa.

    Jeden Bóg raczy wiedzieć po czym szukać.

    No to im się nie udało.

    --
    Pete