  • Data: 2003-09-19 12:26:54
    Temat: Re: Problem z wyksięgowaniem ŚT i w ogóle.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Sep 2003, Adamski wrote:

    >+ > Gdzie mogę poczytać o tzw. wyposażeniu i ŚT?
    >+
    >+ Co sie dzieje jezeli "cos" uzyjesz dluzej niz rok masz a art 22e pdof

    "o wartości początkowej przekraczającej 3500 zł", dla porządku.
    ŚT o mniejszej wartości albo nie zaliczony do księgowania
    jako ŚT nie podlega "ruszeniu" :)

    >+ Wyposazenie w KPIR
    >+
    >+ P.S. Ja tam nie prowadze ewidencji wyposazenia. ST mi wystarcza.

    IMHO błąd.
    Ja mam - to że pustą to inna sprawa:
    ++++++++
    1. Osoby obowiązane do prowadzenia księgi, zwane dalej "podatnikami",
    prowadzą:
    1) ewidencję środków trwałych [...]
    2) ewidencję wyposażenia.
    --------
    (to z rozp. ds. KPiR)

    Jak dla mnie nieposiadanie ŚT lub wyposażenia "obowiązkowo
    wpisywanego" nie zwalnia od prowadzenia ewidencji. Po co
    ktoś ma się czepiać...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ewidencje ;))