  • Data: 2005-12-07 10:29:54
    Temat: Re: Przeniesienie KPiR z papieru do komputera.
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wsm wrote:

    > Moim zdaniem - nie. Jest (była) w przepisach uwaga, że stosując program
    > komputerowy trzeba ten fakt (typ, rodzaj,) zgłosić w swoim US - nie wiem,
    > czy obowiązuje nadal, ale urzędnicy bywają niereformowalni.

    A ja mimo, ze cos tam mam do czyneinia z komputerami, a moze wlasnie
    dlatego - wole w takich sprawach papierowe rozwiazanai (jako finalne).
    Bo one odporne sa na dzialanie wiruzow komputerowych. Odporne na
    formatowanie dysku, pad systemu czy inne kfiotki. Nie trza robic
    backupów.

    No a pozar, trzesienei ziemi czy inne kataklizmy to wlasciwie papier
    znosi podobnie jak sprzet komputerowy...

    Pozdr

    Troche krytyki o rodzimej SF/F ................. http://tiny.pl/xdp4
    Grzedowicz, Grzedowicz, Grzedowicz :) .......... http://tiny.pl/xdp8
    Deszcze Niespokojne - sf, opowiadania .......... http://tiny.pl/xxr1