  • Data: 2010-12-15 17:32:51
    Temat: Re: Spoldzielcze wlasnosciowe, czynsz a US
    Od: LprzemekL <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >   Chodzi Ci o to, e *formalnie* Ty go p acisz?
    >   Znaczy przelewy s z Twojego konta?
    >
    >   Je li o to chodzi, to nie ma mowy.
    >   Na mocy KC wsp w a ciciele odpowiadaj solidarnie, tj. jako
    > wsp w a ciciel jeste zobowi zany do odpowiedzialno ci za
    > ca o d ugu (nale no ci), i z mocy tego samego KC masz
    > prawo do dania "rozlicze ".
    >   Nie ma przeciwwskaza do dowolnej formy tych rozlicze ,
    > czy to got wk , czy np. potr ceniem.
    >   Je li wi c o wiadczasz (nam, a co), e z rodzicami rozliczasz
    > si got wk , to *NIE MA* adnej "czynno ci" w rodzaju
> [...]

    Hej Gotfryd,
    podsumowujac (ciezko sie czyta gdyz nie wyswietlaja sie u mnie polskie
    czcionki w wiadomosci i troche nie zrozumialem):

    - nasza trojka (ja, rodzice) czynsz placimy wg ustalonych udzialow
    (1/3 ja, rodzice reszte)
    prad, gaz, tv, internet place ja gdyz na mnie sa podpisane umowy ?
    - rozliczam PIT ?
    - rodzice rozliczaja PIT ?
    - moge spac spokojnie ? ;)