  • Data: 2004-07-27 05:43:24
    Temat: Re: Zmiany jakis numerkow i aktualizacja DG?
    Od: "Lukasz Kalinski" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl> napisal w wiadomosci
    news:1kfepn2pla4e.msswh1jujtd9$.dlg@40tude.net...
    > Witam,
    >
    > ktos cos przebakiwal, ze trzeba jakies aktualizacje DG robic w zwiazku
    > z jakas zmiana jakis numerkow.
    >
    > Jak widac bardzo duzo w powyzszym zdaniu jest niewiadomych i nawet nie
    > wiem czego szukac.
    > Prowadze jednoosobowa DG (KPiR, VAT) w branzy informatycznej. Czy ktos
    > moglby mi powiedziec o jakie zmiany temu komus chodzilo i czy one mnie
    > tez tycza?
    >
    > Przepraszam za takie ogolne pytanie, ale jak ktos przechodzil jakies
    > aktualizacje z powodu zmian w przepisach to chyba sie zorientuje o co
> [...]

    Zapewne chodzi Ci o przystosowanie rodzajów dzialalnosci, które masz wpisane
    we wpisie do dzialalnosci gospodarczej, do PKD.
    Czyli jezeli masz np. "uslugi baz danych", to musisz zmienic we wpisie na
    "72.40 Z - Dzialalnosc zwiazana z bazami danych"

    Masz na to czas do konca roku.

    Pozdrawiam
    Lukasz Kalinski