  • Data: 2004-07-27 05:23:28
    Temat: Zmiany jakis numerkow i aktualizacja DG?
    Od: Janusz <j...@a...net.pl.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    ktos cos przebakiwal, ze trzeba jakies aktualizacje DG robic w zwiazku
    z jakas zmiana jakis numerkow.

    Jak widac bardzo duzo w powyzszym zdaniu jest niewiadomych i nawet nie
    wiem czego szukac.
    Prowadze jednoosobowa DG (KPiR, VAT) w branzy informatycznej. Czy ktos
    moglby mi powiedziec o jakie zmiany temu komus chodzilo i czy one mnie
    tez tycza?

    Przepraszam za takie ogolne pytanie, ale jak ktos przechodzil jakies
    aktualizacje z powodu zmian w przepisach to chyba sie zorientuje o co
    mi chodzi:)

    Pozdrawiam,
    Janusz

    --
    Szukasz informacji? A moze e-Booka ?
    Przejrzyj oferte i zapisz sie, gratisowe pozycje dla uczestnikow.