    From: czarny <m...@f...art.lp>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: jednoosobowa DG a spolka cywilna
    Date: Wed, 12 Mar 2008 16:40:48 +0100

    t...@o...pl pisze:

    > Tzn? Wpis do EDG masz jeden, więc PKD jest wspólne. Natomiast pod względem
    > podatkowym to są dwa różne podmioty.

    Mianowicie chodzi o to, czy zakladajac S.C (własna DG juz mam) od tej
    pory bede swiadczyl usługi wylacznie z ramienia S.C. czy tez
    dopuszczalne jest jednoczesne swiadczenie usług z ramienia S.C oraz z
    ramienia mojej prywatnej (czytaj: jednoosobowej) DG?

    Inaczej: czy mogę
    firmie "ABC" wystawić f-re VAT za usługę jako S.C a firmie "DEF" jako
    "Janek Kowalski Usługi Informatyczne"

    Jesli faktycznie da się świadczyć w taki sposob usługi to - jak
    rozumiem- bede zmuszony prowadzić dwie odrębne księgowości, jedna dla
    S.C a drugą dla Janka Kowalskiego?

    marek