  • Data: 2005-05-06 02:28:39
    Temat: Re: ustalenie wartosci
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 5 May 2005, Janek wrote:

    > + Witam,
    > + rozpoczelem dzialalnosc gospodarcza i chcialbym przekazac na rzecz
    > + firmy telefon komorkowy. Nie wiem jednak jak mam ustalic jego wartosc
    > + i wpisac w koszty

    Ja tak wKwestiiFormalnej: masz na myśli "proste wpisanie w KUP"
    czy też "zaliczenie do ST i zaliczenie w KUP wartości ujętej
    w EST" ?
    chodzi mi o to, że jeśli (masz na myśli) to pierwsze - to z chęcią
    poznałbym podstawę prawną :)
    Przypomnę iż jakieś 4 lata temu Orka twierdziła że krucho z nią
    (z podstawą). I nikt nigdy nie umiał tego twierdzenia podważyć !

    A na sam "problem wyceny" dobrej odpowiedzi nie mam :(

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)