  • Data: 2004-01-21 23:03:25
    Temat: Re: zawieszenie działalności
    Od: "raw73" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [...]
    >
    > Sprawa znana i chyba komentowana na grupie niejednokrotnie. Rowniez w
    > interpretacji mojego US nalezy skladac deklaracje zerowe, co czynie.
    > Wazniejsza kwestia jest efektywnosc wyrejestrowania w takim przypadku
    > dzialalnosci w ZUS. I to w praktyce (przynajmniej jak do tej pory)
    > dziala. Spodziewalem sie wprawdzie "ataku" ZUS-u na to 'zjawisko', w
    > zwiazku z tym, ze 1 stycznia tego roku zaczely sie sukcesywnie
    > przedawniac skladki "teoretycznie nalezne" za rok 1999 i za kolejne lata
    > (przedawnienie 10-letnie nie obowiazuje wstecz), gdyby czasowe
> [...]

    Ja również składam zerowe deklaracje oraz wyrejestrowałem się z ZUSu.
    Bardziej interesuje mnie natomiast sprawa krótkoterminowego odwieszenia
    działalności.
    Np. odwieszam działalność na 2-3 dni wystawiam fakturę i ponownie zawieszam.
    Czy jest to zgodne z przepisami i jak w takim przypadku wyglądaja
    rozliczenia z ZUSem ?

    Rafał
    r...@N...poczta.onet.pl