  • 1. Data: 2002-12-20 08:33:59
    Temat: Vat -do kiedy za grudzień
    Od: "JAcek" <j...@d...lublin.pl>

    Mam pytanie
    rozliczam sie miesięcznie z Vatu. Do kiedy mam wpłacić Vat za faktury
    wystawione w grudniu?
    Dzieki za info z gory::)

  • 2. Data: 2002-12-20 08:45:40
    Temat: Re: Vat -do kiedy za grudzień
    Od: Jureq <j...@o...pl>

    JAcek wrote:

    > rozliczam sie miesięcznie z Vatu. Do kiedy mam wpłacić Vat za faktury
    > wystawione w grudniu?

    do 25 stycznia
    przy rozliczeniu kwartalnym zresztą też

    tak samo złożenie VAT-7

  • 3. Data: 2002-12-20 11:59:58
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Użytkownik "Jureq" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > do 25 stycznia
    > przy rozliczeniu kwartalnym zresztą też
    >
    > tak samo złożenie VAT-7

    chyba, że dotyczą Cię "specjalne momenty powstania obowiązku podatkowego"
    przy których data wystawienia FV nie zawsze ma decydujące znaczenie...

    pozdr
    KTP

  • 4. Data: 2002-12-22 00:01:33
    Od: Gotfryd Smolik <"G.S. Newsy"@stanpol.com.pl>

    On Fri, 20 Dec 2002, ktp wrote:

> [...]
    >+ przy których data wystawienia FV nie zawsze ma decydujące znaczenie...

    wKF: Faktura to faktura i osobny problem w którym rozliczeniu
    miesięcznym ją ując, a samo rozliczenie miesięczne to juz inna
    sprawa !

    >+ pozdr
    >+ KTP

    Wzajem ! - Gotfryd