  • 1. Data: 2006-02-25 17:48:38
    Temat: Vat/dochod podatek i jaka kara
    Od: "nosfe" <n...@w...pl>

    Witam...

    Jaka jest kara za spoznienie sie z zaplaceniem podatku dochodowego i VATu o
    jakeis 2 tygodnie? Chodzi o kwoty rzedu 300-400zl.

    pzdr.

  • 2. Data: 2006-02-25 19:52:30
    Temat: Re: Vat/dochod podatek i jaka kara
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "nosfe" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam...
    >
    > Jaka jest kara za spoznienie sie z zaplaceniem podatku dochodowego i
    > VATu o jakeis 2 tygodnie? Chodzi o kwoty rzedu 300-400zl.

    Kara ? Chyba zadna, nie liczac odsetek karnych, po stopie odsetek
    podatkowych wyliczonych.

    marekz

  • 3. Data: 2006-02-25 20:09:58
    Od: "nosfe" <n...@w...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "nosfe" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Kara ? Chyba zadna, nie liczac odsetek karnych, po stopie odsetek
    > podatkowych wyliczonych.
    >
    > marekz

    dzieki za odpowiedz...

    ale jak i na jakiej podstawie moge sobie wyliczyc takie odsetki...?

    Chodzi o to ze chcialbym wplacic "im" taka kwote, zeby juz sie nie rzucali
    do mnie ;) w sensie kweote prawidlowa...szykalem na stronach US ale nic
    ciekawego nei znalazlem, tylko jakies xx% w skali roku, niewiem jak to sie
    ma do miesieczneg opoznienia

    pzdr ;)

  • 4. Data: 2006-02-25 22:24:18
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]
    > US ale nic ciekawego nei znalazlem, tylko jakies xx% w skali roku,
    > niewiem jak to sie ma do miesieczneg opoznienia

    Za kazdy dzien mozesz sobie niezaleznie wyliczyc te odsetki. Stopa
    %%-owa roczna razy kwota zaleglosci, podzielic przez 365.
    Potem sumujesz.
    Zwroc uwage, ze niedawno byla zmiana wysokosci stopy procentowej, bo
    sie zmienila stopa referencyjna NBP.
    Zreszta jak dasz dane, to tu Ci policza dokladnie.

    marekz

  • 5. Data: 2006-02-25 22:36:11
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]

    Za kazdy dzien mozesz sobie niezaleznie wyliczyc te odsetki. Stopa
    %%-owa roczna razy kwota zaleglosci, podzielic przez 365.
    Jesli wyjdzie Ci mniej niz 6,60 zł zapominasz o sprawie - nic im nie
    doplacasz (tzn. takie mam wrazenie...).
    Jesli wyjdzie Ci wiecej, zaokraglasz do pelnych zlotych i tyle
    doplacasz.

    Zwroc uwage, ze niedawno byla zmiana wysokosci stopy procentowej, bo
    sie zmienila stopa referencyjna NBP (od 1 lutego 2006 jest 11,5%
    rocznie, wczesniej bylo 12,0% rocznie).

    Zreszta jak dasz dane (kwota, kiedy byl termin platnosci i kiedy
    zamierzasz zaplacic), to tu Ci policza dokladnie.

    marekz

  • 6. Data: 2006-02-25 22:45:55
    Od: "nosfe" <n...@w...pl>

> [...]
    >
    > Zreszta jak dasz dane (kwota, kiedy byl termin platnosci i kiedy
    > zamierzasz zaplacic), to tu Ci policza dokladnie.

    Dzieki za wyjascnienie chyba dam rade...w razie czego jak by Ci sie chcialo

    400zl pod. dochodowego
    i okolo 440 VAT

    platne do 20 (p. doch) i do 25 (VAT) zaplace okolo 5 marca wiec...:

    Spoznienie:

    15 dni dochodowego
    i 10 dni za VAT

    tak czy inaczej dzieki za wskazowki

    pzdr! :)

  • 7. Data: 2006-02-25 23:14:42
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]
    >
    > 400zl pod. dochodowego
    > i okolo 440 VAT
    >
    > platne do 20 (p. doch) i do 25 (VAT) zaplace okolo 5 marca wiec...:

    Zakladajac, ze wplacisz to 6 marca:
    dochodowy 400 odsetki za 14 dni to 1,76 zł, zaokraglasz do 2,00 i ja
    uwazam, ze nie powinienes tego wplacac, bo to jest mniejsze niz 6,60
    zł; ale jak bys cos chcial wplacic to 2 zł :-)
    VAT 440 odsetki za 8 dni (termin wplaty bedzie 27 lutego) to 1,11 zł,
    zaokraglasz do 1,00 i jak wyzej :-)

    marekz

  • 8. Data: 2006-02-25 23:16:57
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]
    > zł; ale jak bys cos chcial wplacic to 2 zł :-)
    > VAT 440 odsetki za 8 dni (termin wplaty bedzie 27 lutego) to 1,11

    Aha, RPP zapewne obnizy stope lombardowa od 1 marca, a zatem bedzie to
    nawet jeszcze ciutke mniej (ale po zaokragleniu wyjdzie tyle samo).

    marekz

  • 9. Data: 2006-02-26 01:03:07
    Od: Docent <docent@[WytnijTo]w.pl>

    nosfe napisał(a):

    > ale jak i na jakiej podstawie moge sobie wyliczyc takie odsetki...?

    Tutaj masz narzędzie :)
    http://www.money.pl/podatki/kalkulatory/odsetkowy/

    --
    ~~~~~ Posted by KNode ~~~~~

  • 10. Data: 2006-02-26 09:23:31
    Od: "nosfe" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Docent" <docent@[WytnijTo]w.pl> napisał w wiadomości

    > Tutaj masz narzędzie :)
    > http://www.money.pl/podatki/kalkulatory/odsetkowy/
    >

    > --

    Dzieki serdeczcznie za odpowiedzi :) Myslalem ze mnie bardziej oskubia ;]