-
1. Data: 2005-05-13 14:03:08
Temat: nowe OC dla biur rachunkowych ?!
Od: "lopo" <r...@w...pl>
Witam.
Czy biuro rachunkowe, które prowadzi wyłacznie KPiR oraz rejestry VAT (biuro
nie prowadzi ksiąg rachunkowych), wypełnia deklaracje za klientów ale ich
nie podpisuje (podpisuje klient) musi wykupic dodatkowa polisę OC od błędów
popełnionych przy wkonywaniu czynności doradztwa podatkowego??
Mam tu na myśli ostatnie zmiany w ustawie o doradztwie podatkowym oraz nowe
rozporządzenie Min Fin. w sprawie OC dla Biur Rachunkowych???
pozdrawiam
Najnowsze w dziale Podatki
-
Funkcja dodawania załączników w KSeF miała być dla wszystkich. W praktyce skorzystają nieliczni
-
Kontrola podatkowa w firmie a przedłużanie terminu zwrotu VAT
-
KSeF po nowelizacji: Okres przejściowy, tryb offline i brak kar do 2026 roku
-
Rezydencja podatkowa, czyli jak Polska zamyka się na freelancerów z zagranicy