  • 1. Data: 2006-05-11 09:05:50
    Temat: 1%
    Od: "Zyga" <zyga.dude[usun_to]@wp.pl>

    Czesc
    zapomnialem przelac 1% podatku na organizacje pozytku publicznego ale
    odpisalem ten 1% w PITcie. Co mam teraz zrobic? Przelac pieniadze po
    terminie na tą organizacje czy wyslac korekte zeznania juz bez odliczania 1%
    ?

    wiem ze bylo http://tinyurl.com/p3s7r ale dalej nie wiem co zrobic.

    pozdrawiam
    Zygmunt

  • 2. Data: 2006-05-11 09:07:52
    Temat: Re: 1%
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Zyga wrote:

> [...]
    > odpisalem ten 1% w PITcie. Co mam teraz zrobic? Przelac pieniadze po
    > terminie na tą organizacje czy wyslac korekte zeznania juz bez

    Na wpłatę już za późno, więc tylko korekta, czynny żal i dopłata

  • 3. Data: 2006-05-11 09:43:15
    Od: "Zyga" <zyga.dude[usun_to]@wp.pl>

    > Na wpłatę już za późno, więc tylko korekta, czynny żal i dopłata

    dziękuję i pozdrawiam