  • 1. Data: 2006-05-10 19:20:43
    Temat: bezzwrotna pozyczka z UP a koszty
    Od: "chaga" <c...@v...pl>

    Witam, właśnie postanowilismy otworzyc działalność gospodarcza.Mam pytanie w
    zwiazku z bezzwrotna pozyczka z Urzędu Pracy, czy trzeba to jakos
    zaksiegować? Czy wszystkie wydatki które zostana z niej
    sfinansowane sa kosztami uzyskania przychodów?Nikt sie do tego nie
    przyczepi? Dzieki za pomoc.

  • 2. Data: 2006-05-19 10:10:01
    Temat: Re: bezzwrotna pozyczka z UP a koszty
    Od: "Tomek" <k...@k...chip.pl>

> [...]
    > zaksiegować? Czy wszystkie wydatki które zostana z niej
    > sfinansowane sa kosztami uzyskania przychodów?Nikt sie do tego nie

    Sam mam właśnie problem w tym temacie ale taka interpretacja może pomoże
    choć się stan prawny troch zmienił
    http://sip.mf.gov.pl/sip/index.php?p=1&i_smpp_s_dok_
    nr_sek=88833&i_smpp_s_strona=1

  • 3. Data: 2006-05-19 10:55:13