  • 1. Data: 2004-09-09 12:25:00
    Temat: PIT-4 od kiedy obowiązuje?
    Od: "Ewa" <E...@k...com.pl>

    Witam!

    Byłam dzisiaj w US i przy okazji pani wyświetliła
    z komputera konto stowarzyszenia, które reprezentuję.

    Uparcie twiedziła, że już w 2002 r. stowarzyszenie
    powinno było składać deklaracje PIT-4 za umowy o dzieło.
    Dodam, że nasze stowarzyszenie nigdy nie zatrudniało ani
    nie zatrudnia nikogo na umowę o pracę.

    Byłam przekonana, że to obowiązuje od 2003 r., a wcześniej
    nie dotyczyło umów zlecenia/o dzieło.

    Bardzo proszę o podstawę prawną, która jednoznacznie
    przesądzałaby czy mieliśmy taki obowiązek, czy nie.

    Pozdrawiam
    Ewa