  • 11. Data: 2007-10-04 06:15:24
    Temat: Re: 2 telefony kom. na abonament a 1 osobowa DG
    Od: "Vik" <v...@p...viknet.pl>

    > To Ty dzwonisz z domu do klientów w "dni parzyste i nieparzyste" z tego
    > samego telefonu?
    > To US może tym faktem sie zainteresować :)
    >
    > Możesz mieć i 100 telefonów, zarejestrowanych na Twoją frmę. Ale to czy
    > koszty związane z ich zakupem i utrzymaniem będą kosztem uzyskania
    > przychodu w Twojej działalnosci to już inna bajka. To ty musisz udowodnić
    > że dzieki nim Twoje przychody będą większe. To tak najwiekszym skrócie.

    a ja mam dwa telefonu jeden w samochodzie drugi nosze przy sobie, telefon w
    samochodzie jest wbudowanym fabrycznie zestawem glosnomowiacym,
    do tej pory narazony bylem na mandaty za rozmowy przez komorke w samochodzie
    a jak chcialem przestrzegac przepisy, wszelkie telefony ktorych odbieram
    bardzo duzo w ciagu dnia, mnie poprostu spowalnialy musialems sie zatrzymac
    i odbyc np 20 minutowa rozmowe co powodowalo ze spoznialem sie na spotkanie,
    tracilem klinetow itp itd, dlatego uwazam ze drugi telefon w aucie
    spowodowal znaczna wydajnosc mojej pracy , jej komfort, nie jestem narazony
    na stresy jak sie niebiescy pojawiaja na choryzoncie, lepsze samopoczucie
    wynikajace ze swiadomosci przestrzegania prawa, co bezposredio wplywa na
    wzrost przychodzow :P

    no i niech teraz US podskoczy

    Pzdr
    Vik

  • 12. Data: 2007-10-05 21:18:51
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0710032151030.4000@a64wrk...
    > "Po co kupił Pan ten młotek?" - "do wbijania gwoździ".
    > I to IMO jest właściwe uzasadnienie, trzeba wykazać że nie ma
    > możliwości ich wbijania, aby "wyrzucić z kosztów", IMO :)

    Czy mikroskopem można wbijać gwoździe ? Można, choć to niewygodne.
    Czy telefonem komórkowym można wbijać gwoździki? A pinezki ? Tapicerskie:-)

  • 13. Data: 2007-10-06 14:19:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Oct 2007, lwh wrote:

    > Czy mikroskopem można wbijać gwoździe ? Można, choć to niewygodne.
    > Czy telefonem komórkowym można wbijać gwoździki? A pinezki ? Tapicerskie:-)

    ...oczywiście pamiętając, że US ma pełne podstawy do badania "stanu
    faktycznego".
    :O

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2007-10-07 10:35:30
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > wynikajace ze swiadomosci przestrzegania prawa, co bezposredio wplywa na

    Od kilku lat używam osobiście trzech, ( po jednym z każdej sieci ) z
    przekierowaniem na jeden. A przyczyna jest prosta jak konstrukcja cepa. Nie w
    każdym miejscu jest zadowalajacy zasięk każdej sieci. Jak dotychczas nikt się
    nie czepiał. Może dlatego że w trakcie ostatniej wizyty pań z US jedna z nich
    za Chiny nie mogła pogadać z miejsca wykonywania kontroli ? Akurat w tym
    miejscu nie było zasięgu Plusa a ona miała telefon właśnie z tej sieci. Musiała
    by wyjść na środek parkingu ( a było dość zimno i mokro )

    pozdrawiam.

    nie kradnij, minister finansów nie toleruje konkurencji