  • 61. Data: 2006-04-19 22:08:04
    Temat: Re: 50% uzysku dla freelancerów i nie tylko
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > To dlaczego piszczysz że ktoś "ma niższe podatki", skoro ci się OPŁACA
    > prowadzić DG, zamiast korzystać z "niższych podatków"?

    Noo ja nie piszcze, ja przedstawilem fakty ;)

    Matematycznie w wielkim uproszczeniu - a co nie wolno pokazac mojego
    punktu widzenia? :>

    To by nawet zarliwej dyskusji nie rozpetalo ;)

    --

    _____________________________________________r_e_k_l
    _a_m_a______

  • 62. Data: 2006-04-19 22:11:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Bo robia. Bo ludzie, firmy, zwlaszcza te mneisjze czesto wola nawet
    > zaplacic pod stolem byleby bylo taniej.

    Ale ci to w ogóle bez żadnych umów - więc dlaczego chcesz karać mnie i
    innych przestrzegajacych "wolnych strzelców" za szarą strefę, która
    płaci 0% podatku?

    [ciach]

    > Jak nie jak tak? Kopany jestem odkad zalozylem DG. Najpierw przez
    > konkutrencje, potem przez podatki i konkurencje.

    To po co zakładałeś? A, prawda - masz z tego korzyść...

    Więc w czym problem?

    > Obecni, a przynajmniej jak mniemam wieksza ;) polowa - juz nie.

    Czyli ponownie się przyznajesz, że oskarżając "wolnych strzelców" o
    "nieuczciwą konkurencję" odrobinkę "mijasz się z prawdą"...

    > I chwala ci za to boze ;)

    Nie musisz mi aż tak oficjalnie dziękować - wystarczy że przestaniesz
    popierać rabunkowe pomysły Zgagi Glutowej ;-> na zdobycie kasy na becikowe.

  • 63. Data: 2006-04-19 22:18:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Coz... teraz tez chyba nie masz czasu zajac sie praca ;P

    Ponownie prezentujesz dość proste rozumowanie rzemieślnicze - jest czas,
    więc jest możliwość pracy.

    Kopać rowy czy podkuwać buty można faktycznie w ten sposób.

  • 64. Data: 2006-04-19 22:29:42
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ale ci to w ogóle bez żadnych umów - więc dlaczego chcesz karać mnie i
    > innych przestrzegajacych "wolnych strzelców" za szarą strefę, która
    > płaci 0% podatku?

    Ktos musi za to placic. Ja juz duzo dokladam. Kolej na innych w imie
    "polski solidarnej" - nasze pensje dla gornikow! ;)

    > To po co zakładałeś? A, prawda - masz z tego korzyść...
    > Więc w czym problem?

    No tak ;) Moglem w sumie isc na bezrobocie, tez mialbym z tego korzysc w
    postaci wolnego czasu i zycia na kreche ;)

    > Czyli ponownie się przyznajesz, że oskarżając "wolnych strzelców" o
    > "nieuczciwą konkurencję" odrobinkę "mijasz się z prawdą"...

    Dlaczego? Czy ja jestem jedyna osoba w tym kraju prowadzaca DG? Tysiace
    ludzi zalozylo przede mna i tysiace zalozylo po mnie. Mozesz nazwac to
    kasta, spiskiem, ale tak jak gornikow cos laczy, tak w ogolnych
    interesach osoby prowadzace DG tez laczy cos na wzor solidarnosci.

    > Nie musisz mi aż tak oficjalnie dziękować - wystarczy że przestaniesz
    > popierać rabunkowe pomysły Zgagi Glutowej ;-> na zdobycie kasy na becikowe.

    No ale becikowe to dla Was! (bo ja sie nie zalapie ze wzgledu na to,z e
    zbyt dobrze zarabiam ;)

  • 65. Data: 2006-04-19 22:36:34
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ponownie prezentujesz dość proste rozumowanie rzemieślnicze - jest czas,
    > więc jest możliwość pracy.

    Jakos mi nie wstyd, ze jestem rzemieslnikiem. Tobie chyba wstyd, ze
    jestes hmmm... twórcą? artystą? wlasciwie to nie wiem, czym sie
    zajmujesz, bo nic takiego nie wynika z tego co piszesz...

    > Kopać rowy czy podkuwać buty można faktycznie w ten sposób.

    Zgaduje, ze nie tym sie zajmujesz? :) (Zgadlem?)

  • 66. Data: 2006-04-19 23:38:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Ktos musi za to placic. Ja juz duzo dokladam. Kolej na innych w imie
    > "polski solidarnej" - nasze pensje dla gornikow! ;)

    Ręcie opadają na te twoje brednie...

    > No tak ;) Moglem w sumie isc na bezrobocie, tez mialbym z tego korzysc w
    > postaci wolnego czasu i zycia na kreche ;)

    No tak, bezrobotni to same luksusy mają...
    (w wolnej chwili sprawdź sobie słowo "sarkazm", bo podejrzewam, że
    możesz mieć z tym problem)

    > Dlaczego?

    Sam przyznałeś, że firmy, z którymi współpracujesz, współpracą bez
    faktur VAT nie są najczęściej zainteresowane. CBDO.

    > Czy ja jestem jedyna osoba w tym kraju prowadzaca DG? Tysiace

    Nie. SFW?

    > ludzi zalozylo przede mna i tysiace zalozylo po mnie. Mozesz nazwac to

    I co z tego? Bawimy się w "Simona says..."?

    Jeszcze więcej ludzi ma etaty...

    > kasta, spiskiem, ale tak jak gornikow cos laczy, tak w ogolnych
    > interesach osoby prowadzace DG tez laczy cos na wzor solidarnosci.

    ...polegającej na chęci udupienia wszystkich "innych"?

    > No ale becikowe to dla Was! (bo ja sie nie zalapie ze wzgledu na to,z e
    > zbyt dobrze zarabiam ;)

    *plonk*

    Nie będę więcej czasu tracił na twój bezsensowny bełkot...

  • 67. Data: 2006-04-19 23:39:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Ktos musi za to placic. Ja juz duzo dokladam. Kolej na innych w imie
    > "polski solidarnej" - nasze pensje dla gornikow! ;)

    Ręce opadają na te twoje brednie...

> [...]

    ...polegającej na chęci udupienia wszystkich "innych"?

    > No ale becikowe to dla Was! (bo ja sie nie zalapie ze wzgledu na to,

    Powoli zaczynam tracić cierpliwość do twoich urojeń/kłamstw.

  • 68. Data: 2006-04-19 23:49:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Jakos mi nie wstyd, ze jestem rzemieslnikiem. Tobie chyba wstyd, ze

    Bycie rzemeślnikiem to nie wstyd. Wstyd to bycie ograniczonym umysłowo
    rzemieślnikiem, który sobie nie jest w stanie wyobrazić, że poza
    rzemieślnikami istnieją jeszcze inni ludzie wymagający nieco innych
    warunków pracy.

    > jestes hmmm... twórcą? artystą? wlasciwie to nie wiem, czym sie
    > zajmujesz, bo nic takiego nie wynika z tego co piszesz...

    Dochodowo głównie tłumaczeniami. Część niestety niezbyt, hmmm,
    artystyczna (co automatycznie oznacza tylko 20% KUP), ale ostatnio
    odsetek tych bardziej twórczych (podpadających pod 50% KUP, a
    jednocześnie - choć trudniejszych - przyjemniejszych do tłumaczenia)
    zaczyna znowu rosnąć.

    > Zgaduje, ze nie tym sie zajmujesz? :) (Zgadlem?)

    Brawo, Whatsonie. Pierwszy prawidłowy wniosek - gratulacje.

    PS: a tak ogólnie to *plonk*, bo mam już dość marnowania na ciebie
    czasu... Zaczynasz być bardziej irytujący od rozliczeń podatkowych.

  • 69. Data: 2006-04-20 04:01:15
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > A ja mam.

    To o co pyskujesz? Jeśli masz udokumentowane koszty na poziomie wyższym
    niż przysługujący ryczałt to odliczas i koniec.

    pzdr

    Tomek

  • 70. Data: 2006-04-20 06:55:51
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Wstyd to bycie ograniczonym umysłowo

    W sumie to ciagne ten watek z ciekawosci, zeby zobaczyc na ile w
    inwektywach silni sa ci, ktorzy nie sa rzemieslnikami ;) I to jeszcze na
    grupie posiadajacej w nazwie .prawo.

> [...]
    > odsetek tych bardziej twórczych (podpadających pod 50% KUP, a
    > jednocześnie - choć trudniejszych - przyjemniejszych do tłumaczenia)

    hmmm, co to sa tlumaczenia tworcze?
    Czy to cos jak Dirty Dancing -> Wirujacy Seks?