  • 1. Data: 2010-12-18 16:58:41
    Temat: Accounting System Maciej Harczuk - Biuro Usług Księgowych
    Od: Accounting System <i...@a...com.pl>

    Profesjonalne biuro usług księgowych. Jesteśmy na rynku od roku 2008.
    Przez ponad dwuletni okres naszej działalności zdążyliśmy zaskarbić
    sobie zaufanie wielu klientów z branży usługowej, handlowej jak i
    produkcyjnej. Zapewniamy profesjonalną obsługę podmiotów
    gospodarczych. Doradztwo i kompleksowe usługi z zakresu rachunkowości,
    podatków, prawa gospodarczego oraz płac i kadr to nasza specjalność.
    Mamy doświadczenie w prowadzeniu: spółek prawa handlowego, podmiotów z
    kapitałem zagranicznym, podmiotów działających w specjalnych strefach
    ekonomicznych.

    http://www.accounting-system.com.pl

    ZAPRASZAMY!!!!!

  • 2. Data: 2010-12-18 18:15:53
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 18.12.2010 17:58, Accounting System wrote:
> [...]
    > Mamy doświadczenie w prowadzeniu: spółek prawa handlowego, podmiotów z
    > kapitałem zagranicznym, podmiotów działających w specjalnych strefach

    +10 do lansu ;-)

    A ile było już kontroli i ile domiaru łączenie?

    --
    Tomek