  • 1. Data: 2006-01-03 12:29:53
    Temat: Automatyczne nadanie NIP?
    Od: "Arek" <g...@p...onet.pl>

    Witam

    W sierpniu tego roku podpisałem umowę o dzieło nie mając numeru NIP. W polu
    "NIP" na tej umowie jest wpisane "0". Od wynagrodzenia został oczywiście
    odliczony podatek. Interesuje mnie czy z tej okazji nie został mi nadany NIP
    automatycznie. Nigdy nie składałem wniosku o jego nadanie, a teraz
    potrzebuję tego numeru.

    Z góry dziekuję za odpowiedź
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-01-03 23:37:28
    Temat: Re: Automatyczne nadanie NIP?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 3 Jan 2006, Arek wrote:

> [...]
    > odliczony podatek. Interesuje mnie czy z tej okazji nie został mi nadany NIP
    > automatycznie. Nigdy nie składałem wniosku o jego nadanie, a teraz

    ...nas pytasz ?? ;)
    Spytaj płatnika - tego co ci PIT wypełnił.
    On miał wystąpić o NIP!

    No i ciekawostka: jakeś to zrobił że w piszesz w styczniu i powiadasz
    że w sierpniu *tego roku* podpisałeś umowę ??
    Niejeden by tak chciał ;) !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)