  • 11. Data: 2007-10-04 21:12:08
    Temat: Re: Brak podpisu na fakturach korygujących
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 4 Oct 2007 16:17:20 +0200, grzess napisał(a):

    > jestes czlowiekiem silnej wiary wierzac ze projekty ustaw poddanych pod
    > glosowanie, a przygotowanych przez specjalistow, doradcow i doradcow
    > doradcow MF dadza do myslenia (zrozumienia) poslom :-)
    > gdyby jeden z drugim zaplacil z wlasnej kieszeni za zlozony podpis (glos),
    > ktory kosztowal bedzie podatnikow to moze by sie i zastanowil (nie mylic ze
    > zrozumieniem)
    > tak sie kiedys zastanwaialem czy glosujac nad zmiana ustawy np. o vat, choc
    > 1/3 wie za czym glosuje?

    że też wtrącę swoje trzy grosze :)
    Obawiam się, że Twoje obawy są w pełni uzasadnione. Przedstawiciele narodu
    są tacy jacy są.

    Teraz przy okazji wyborów można się nasłuchać różnych porównań i analogii.
    Mnie spodobało się takie zdanie, że wybierając teraz swoich przedstawicieli
    do Parlamentu, stajemy przed takim zadaniem, jak mężczyzna wchodzący do
    burdelu by wybrać sobie... żonę.

    I jak potem nie mieć wątpliwości o choćby czytanie ze zrozumieniem?

    > pomijam tutaj glosowania wedle klucza partyjnego, gdyz te zapewne sa TYLKO w
    > interesie polakow :-)

    TYLKO i WYŁĄCZNIE

    --
    Pozdrawiam,