  • 11. Data: 2008-06-08 13:34:28
    Temat: Re: [CROSS] Energia odnawialna, firma & Fiskus
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Przemek Lipski napisał:
    > O ile pamietam, to do sprzedaży nawdwyżki i jest tak, że to zakłady
    > energetyczne mają obowiązek jej kupowania bez względu na to, czy potrzebują
    > tej energii...

    Ale stawiają takie warunki techniczne - np. stabilność - którym NIKT nie
    jest w stanie sprostać.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 12. Data: 2008-06-08 15:01:10
    Od: "nowy140" <n...@p...onet.pl>

    > Ale stawiają takie warunki techniczne - np. stabilność - którym NIKT nie
    > jest w stanie sprostać.

    Prawda i zarazem windows prawda!
    Oczywiscie ze stawiaja warunki nie do przejscia. Jesli jednak sie odwolujesz
    i rozmawiasz z nimi dosyc czesto mimochodem powtarzajac skrot URE to jakos
    tak pod koniec rozmowy niepostrzezenie zjawiaja sie warunki juz do
    przejscia.
    Jest o tym do poczytania http://forum.info-ogrzewanie.pl , jest tam gosc
    ktory to cwiczyl.

  • 13. Data: 2008-06-08 19:48:09
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > Ale stawiają takie warunki techniczne - np. stabilność - którym NIKT nie
    > jest w stanie sprostać.

    Nie mogą stawiać warunków, którym sami nie potrafią sprostać. Warunki mogą
    być tylko takie jakie są wymagane przez przepisy i sami nic nie
    mogąwymyślać.

    Pozdro Przemek

  • 14. Data: 2008-06-10 19:52:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 8 Jun 2008, Przemek Lipski wrote:

    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał

    Czym wyrażoną?

    [...]
    > Nie mogą stawiać warunków, którym sami nie potrafią sprostać. Warunki mogą
    > być tylko takie jakie są wymagane przez przepisy

    Gdzieś widziałem opis, z którego wynikało, że koszt przyłącza potrafi
    przekroczyć koszt (małej) elektrowni.
    I jak mniemam staje się taki dostawca ee podatnikiem akcyzy - mylę się?

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2008-06-11 11:14:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 7 Jun 2008, Jacek_P wrote:

    > Rowerzysci na razie sa na obszarze slepej plamki MF.

    Tylko w zakresie prądu z dynama!

    pzdr, Gotfryd