  • 1. Data: 2008-06-06 12:06:58
    Temat: oprogramowanie InSERT Subiekt/Rewizor - pomoc
    Od: a...@p...onet.pl

    Czesc,

    gdzies w spadku po przednim informatyku dostala mi sie opieka na
    Subiektem 5 Euro /Rewizorem - wersja DOS.

    Czy jest ktos tutaj, kto uzytkuje/administruje tymi programami?

    Otoz sa 2 miejsca, w ktorych sa wystawiane faktury VAT (rozne rejstry,
    wiec jest rozdzial). Jest jedno miejsce, gdzie te dane sa wtlaczane do
    Rewizora (biuro ksiegowe). Gdy bylo tylko jedno miejsce, to dane z 1
    punkty byly archiwizowane, a nastepnie plik wedrowal do biura, gdzie
    dane byly zasysane tez do Subiekta. Nastepnie Rewizor juz sam sobie
    zasysal te dane (wspolna baza). To rozumiem jak dziala.

    Natomiast pojawil sie ten drugi punkt (i ten drugi rejestr). I tu mam
    problem jak to dziala. Jak sa eksportowane dane z 2 punktow, do 1
    miejsca (kombinacja Subiekt/Rewizor).

    Macie jakas wiedze lub doswiadczenie jak to dziala lub jak to powinno
    dzialac?

    --
    ThinkXtra